رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوب است رونالدو به نزد روانشناس برود

 
Cristiano Ronaldo - Real Madrid (Getty Images)
 
 - عملکرد ناامید کننده کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل بارسلونا، باعث شده تا این روزها جایگاه ستاره پرتغالی در دنیای فوتبال افت چشمگیری داشته باشد. این طور به نظر می رسد که یکی از علل ناکامی رونالدو در این بازی، رویارویی با مسی و قرار گرفتن مقابل بارسلوناست.

اولیور مارتینس، روانشناس ومتخصص روانشناسی در فوتبال حرفه ای معتقد است که مشکل کریس رونالدو روانی است:« ناامیدی، با دلهره و استرس تفاوت دارد و درسطحی از فعالیت به میزانی بیش از حد می رسد و باعث می شود که هیجان بازیکن به طرز عجیبی افزایش یافته و بدین ترتیب بازیکن کنترل شخصی اش را از دست بدهد.»


 این روانشناس معروف درمورد شرایط کریس ادامه داد:«احساس کریس رونالدو، دلهره نیست؛ چون زمانی که توپ را طلب می کند و یا در زمین بازی می کند،هیچ ترس و واهمه ای ندارد.دلهره واکنشی احساسی درمقابل ترس است. البته رونالدو الان دلهره این را دارد که ثابت کند که می تواند مقابل بارسلونا بهترین باشد؛  و دستپاچگی بیش از حد دراین زمینه باعث شده که او از نظر احساسی دچار مشکل شود و اصطلاحا با «بلوک احساسی » مواجه شود. او تازمانی که بدون فشار و به حالت نرمال و ریلکس به بازی برنگردد، نمی تواند از این بلوک احساسی عبور کند.این اتفاق تنها زمانی رخ می دهد که رونالدو به دنبال اثبات چیزی به کسی نباشد.»

 این روانشناس خبره درمورد مسی هم صحبت کرده و به این نکته اشاره کرده که مسی در وجهه جهانی به مراتب بهتر از رونالدو خودش را نشان داده:« رقابت با مسی به هردوی آنها کمک کرده تا به بازیابی شخصی خودشان پرداخته و خودشان را تقویت کنند ولی در دوئل های مستقیم بازیکن آرژآنتینی ثابت کرده که قدرت بیشتری در تزریق اعتماد به نفس به خودش دارد. این باعث می شود تا او با خونسردی بیشتری بازی کند و کنترل بیشتری برشرایط داشته باشد.»

 مارتینس درادامه صحبتهایش اعلام کرد که رونالدو صدای سوتهای انتقادی در برنابئو را شنیده است و دراین باره گفت:« هواداران برنابئو همیشه رونالدو را تحسین می کردند ولی این بار از او توقع داشتند که همان طور که هر هفته مقابل هر یک از حریفان نمایش خیره کننده ای را به اجرامی گذاشت، این بار هم مقابل بارسلونا یک بازی تماشایی را اجرا کند.شنیدن این سوتها واقعا و را دلخور کرده است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:49 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید